tirsdag, januar 06, 2009

Me slapp ikkje unna

- den forbaska influensagjesten her i huset heller! I dag vert det innlegg her som er "stykkevis og delt" med sofapause for annakvar setning.... (men blogga skal ein - om hosten slit i bringa og feberen føles som på kokepunktet....) ---

Snøen lavar ned og ingen orkar tanken på å måka veg...



Dette er frukostplassen min om våren/sommaren,ikkje mykje fristande å innta morgonkaffien her no... Ikkje fristande med kaffi i heileteke,den smakar beisk og rar i dag,sjølv for ei kaffikjerring som meg!

________________________________
**********************************************



Men det går framover med strikkelappane til pelspleddet mitt,har vore ivrig med strikkepinnane i romjula.


Dette er eit arbeid som passar meg perfekt! Utålmodig som eg er,er det midt i blinken å verta fort ferdig med ein lappe og få begynna på nytt mønster og ny farge att fleire gonger for dagen!



Reinsdyr,kaniner og "Mariusmønster" i lett blanding med blondestrikk og flettemønster synes eg går fint an her.Som sagt før,skal pelspleddet passa til eit soverom i lyse og brune naturfargar med innslag av litt "villmark" -


- og så MJUK OG GOD denne pelsen er!

Men i dag vert det ingen lappar,trur heller eg skal breia pelsen over meg og liggja i ro resten av dagen...



Nyt dagen de som er friske!

11 kommentarer:

Orlaug sa...

Jau, takk, me skal verkeleg nyta dagen. Plutseleg kan det vere vår tur...ikkje noko kjekk melding frå Nikoline i dag.
Men fy søren so fint det lappeteppet ditt blir.
Gjekk seinast i går og funderte på kva handarbeid eg skulle finne på.
Hadde tenkt å lage nissar, men er eigentleg ganske "metta" av det. Etter 2 par strikka sokkar er eg lei av det òg.
Tenkte på hekla lappeteppe, men kanskje strikka? Hm...
GOD BEDRING!

~♥~ Monica S sa...

Huff da Nikoline!! Eg har gått og kryssa fingra og banka i bordet heile jula.. men i går kom minsten heim frå fyste dag på skule... han hadde fått omgangssjuka.. og låge heile kvelden til longt på natt med ei bytte som sin "beste venn"... Så i dag er han heime.. heldigvis hadde eg fri i dag likevel.. så vi er to heime. No skal vi vel få det vi og... isj!!

Ellers så må eg berre beundre allr strikke-lappane dine, så monge fine mønster!!! :-) Kor flink du er!

God bedring!!

Klem frå Monica

Anne sa...

Det lappeteppe var NYDELIG, må være det fineste eg noen gang har sett!! Du er bare utrolig dyktig!

Kjedelig å bli syk. Du må ha masse god bedring! Håper du snart er frisk igjen:)

Berit T sa...

Stakkars deg, håper det går over!
Det er pyton, kan skrive under på det, hadde det like etter messa vår, og hatt en snev av det i romjula også.

Det var et nydelig teppe! Så artig med villmarkmønster innimellom blondene. Fristende dette...
Har strikket et stort i bare kremfarget, og i striper med diveres mønster. Veldig kjekt det også, men det ble litt drykt med de lange remsene på ca 6o masker.

Utepassen din var fin nå også den, nyte kakao i varmedress går an!

GOD BEDRING til deg min venn.

Fjordheim sa...

Det lappeteppet kommer til å bli nydelig. Så flotte mønster og farger.
Ja her har vi sluppet unna influensaen og andre sykdommer i jula.Heldigvis. Bare bilen som avgikk ved døden. Ikke bare, bare det. Men vi andre er heldigvis friske.
Vil ønske deg riktig god bedring. Slapp av å kos deg så godt du kan :)

Torunn sa...

God bedring Nikoline! Kjedelig å være syk, men influensa er jo heldigvis noe som går over.

Gleder meg til å se fremdriften på lappepleddet ditt! Det ser skikkelig stilig ut! Mitt oldemorteppe blir sikkert ferdig til neste jul...kanskje..... Går treigt her ja .-)

Klem

Millas hem sa...

Jättehärligt vintriga bilder!
Kram C

liven sa...

Så flott dette teppet ser ut.....flinke deg:o)
Håper du kommer deg fort på beina igjen og ha en fin kveld:o)

naturglede/Randi Lind sa...

Så vakkert det pleddet ditt blir. Det kommer til å gå i arv i generasjoner. Ønsker deg god bedring og håper du snart er i farten igjen:)

Julies sa...

Huff da, ikke bra. Men om noen dager er det over og da er det over, for å si det sånn. Og så mye FINT du har å sjå fram tel, da !
Det pleddet blir jo kjempefint og snart kjem sola på frokostplassen din og !

Bitten sa...

Så flotte sider!!!!
Balsam for sjela.
Bitten.