torsdag, januar 22, 2009

Neidå,eg er ikkje senil -

- og ikkje har eg gløymt at eg hadde bilde av denne awarden for nokre få dagar sidan -
Til vanleg legg eg berre til navnet under awarden på høgre sida her hvis eg får samme utmerkinga frå fleire.Men i dag vart eg så overraska at det må eit ekstra innlegg til!

Frå ein flott blogg som eg ikkje ante eksisterte,kom denne utmerkinga saman med fin omtale. Gjet om eg vart kjempeglad og overraska!! Så tusen,tusen takk Pingvindesign!
http://pingvindesign.sprayblogg.no/

Elles går det trått med oppussinga og i kveld er det berre vorte litt decopage på ei skapdør.Skapet skal malast kremkvitt i løpet av helga (håpar eg)

Med nyinnkjøpte tulipanar,ynskjer eg alle ein god fredag og helg i vente!


13 kommentarer:

Anne sa...

Så kjekt å oppdage en ny blogg på denne måten da:) så fin den døren blir:) Ha en fin kveld og helg:)

Hulda sa...

Utrolig stilig med decopage på skapdøra. kommer til å bli enda finere når du får den hvitmalt. For en god idè! De hjertene var også skjønne! Dette var nytt, har ikke sett det på noen blogger før. :)

Turid sa...

Ja sånne overraskelser liker vi!

Så flott den skapdøren ble, stilig!
Klem ;)

~♥~ Monica S sa...

Stilig! :-) likte godt det "godt sagt" uttrykket :-) hehe

Kos deg med helga og gratulerer med nok ein velfortent utmerking!

Monica

Marias skriblerier sa...

Vakre tulipaner! :D Fin dag til deg!

Janne i Fagerlia sa...

Døren din ble råstilig. Det er så morsomt å leke seg med papir på denne måten. Mulighetene er mange. Bare fantasien får løpe løpsk. Og det får den jo hos deg ............

God helg!

Anonym sa...

Hei!Det er bare hyggelig hvis du vil legge meg til blogglista di:-)

Jorunn sa...

Du har fått brukt mer av avisen ser jeg, det var en kreativ og fin måte å pynte en skapdør på :0) Lykke til med oppussing og maling av skap i helgen, men ta deg tid til litt kos også da!

johanne`s rom sa...

Så artig med gamle aviser, ja tiden har endra seg litt mens vi har vokst til. Så kjempefin måte du tar vare på avisene på da, gleder meg til å se det skapet ferdig. Ønsker deg en riktig god helg.

Mia, New Room Interior sa...

Så stilig skap-du er flink og kreativ! Blir sikkert kjempeflott når det blir malt! Ha en fin helg! Klem-Mia

Julies sa...

Alt er sagt her, ser jeg - så jeg sier meg bare enig. Kjempelurt !
God helg til deg !

Magdalena sa...

åååhh du ER så kreativ...
dette var virkelig flott!!
og tulipanane også da....

ønsker deg en flott siste uke av januar,- tenker det mye fin snø der du bor!

hilsen magny'****

liven sa...

Grattis med award!!
Nydelige bilder og dette skapet kommer til å bli kjempefint i hvitt!!
Venter på Vakre Hjem jeg også.....litt irriterende når det står at det skal være i salg fra 22 jan!!

Ha en fin dag og ny uke Nikoline:o)