onsdag, mars 28, 2012

“På kjøretøyet skal storfolk kjennes…”

DSCN5218

Det er VÅR – det er spenning i lufta – sevja stig og alt vaknar til liv.

DSCN5215

Det er tid for skuleball og kjekk ungdom har pynta seg til fest. Våryre og fulle av spenning har dei forberedt ballet i lang tid – og det vart tidleg klart at “vår” ungdom hadde ynskje om å koma standsmessig til ballet i brannbil….

DSCN5220

Brannmannen stiller opp – som alltid. Den største spenninga var været, vart det opphald i regnet lenge nok til at gamle veteranbilen kunne brukas? Der sit dei utandørs.

DSCN5221

Og ja.. værgudane var med på laget, og desse flotte,staute karane er krye som påskehanar her dei sit… (og eg er kry som ei påskehøne og synes det er SÅÅÅ fine gutar – sjølv om ingen av dei er mine!!)

DSCN5224

“Fylgje” ventar på skulen, brannbilskyss er ikkje det ideelle med ballkjolar på. Så her forsvinn gutane nedover gata og har ein spennande kveld framfor seg.

Og her sit eg då, miiilevis frå den tida ein var 16 år og skuleball var aktuelt… MEN med våryr kjensle i den gamle skrotten,lukkeleg over livet uansett! No skal eg hoppa i dusjen og så skal eg ta meg ein rusletur i den fine vårkvelden med mine alldeles NYE VÅRSKO!

DSCN5227

* Livet er det du gjer det til *

6 kommentarer:

Nostalgia sa...

dette var flott kjøretøy ja og kjekke ungdommer :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke
Klem, Nostalgia

Ruth sa...

I brannbil ja. Det står ikke på. Men så var det jo spesielt staute karer også da. Herligheten.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Å så kjekt. Kjekke gutter, kjekk bil og kjekke, nye vårsko. Klem fra øst.

Janne i Fagerlia sa...

Staute ungdommer! Så heldig du er som kan bruke sko. Her passer det best med vadere, for det har bøttet ned i månedsvis. Har aldri sett på maken. Håper på oppholdsvær i påsken, men det er vel tvilsomt om ønsket går i oppfyllelse.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Morsomt med så masse felles. Særlig gode og varme sokker :)

Men det er en ting jeg har som ikke du har da, nemlig Mjøsa ;)

Gode påskeønsker fra meg.

naturglede/Randi Lind sa...

Så flotte gutter på brannbilen, og dine tursko var også pene. Nå har jeg kost meg med din gamle kikkert og gledet meg over dine bilder og din kreativitet en lang stund. Glade påskedager ønskes deg :)