søndag, oktober 05, 2008

Litt søndagspussel.


Slik ser det ut hjå oss i dag...

Litt vel tidleg dette her, men trøsta er at den sikkert er borte før dagen er
omme.
Det kvite element inspirerte til julepussel i alle fall. I dag har eg laga hjerter med julelukt og det luktar av kanel,nellik og anis i heile huset så det er
nesten julestemning i stova.

Litt forskjellige stoff er brukt på desse som er ferdige, i ettermiddag skal eg
sy i litt grovt,einsfarga raudt stoff.


Det har vore dårleg med kommentarar frå mi side den siste tida, men skal
ta meg ein runde når tida vert litt betre.
Takk og takk til alle som kikkar innom til meg og som legg att så koselege
kommentarar!
Ha ein fortsatt super søndag!

9 kommentarer:

Torunn sa...

ÅÅåååååå, her VAR det jo virkelig jul her! Kan du skjønne hva det er som gjør oss så glad i denne jula?? Hehe....
Ruskevær her også, men ikke snø heldigvis.....selv om det egentlig hadde vært like greit med snø i stedet for alt dette regnet.

Ikke noe juleverksted på meg, mne jeg sitter og hekler bestemorsruter. Lurer på om det pleddet blir ferdig denne eller neste jul?? Sukk...

Klem og god søndag!

liven sa...

Ja på Voss er det rene julestemningen både ute og inne:o)
Her nede er snøen kommet langt nedover fjellene i natt men den er nok snart forsvunnet håper jeg!!
Er virkelig ikke klar for dette ennå.....
Så fine ting du syr.....du syr vel til messen nå??

Ha en fin søndag og fyr godt i ovnen :o)

Tiril sa...

Hvor ialle dager er det de våkner opp til SNØ???
det var tidlig, men det blir vel ikke liggende.
Glemte å si hei, ble så overrumpla av denne snøen.
Fin blogg hadde du.

MiaMaria sa...

Hej!

SNÖ!!!!!!
Du måste skoja......oj, redan nu...
man får ju julkänslor.

Men det är nog snabbt borta kan jag tänka mig......

Vilka fina hjärtan du tillverkat!!!!

HA´en bra söndag!
MiaMaria

Mia sa...

Oi oi, snøøøøø...??? Er ikke det vel tidlig? Vel, julestemning blir det jo ihvertfall av slikt, og de herlige hjertene dine ga jo enda mer stemning in den retning. Og så de deilige juleluktene da... kanel og nellik er mine favoritter. Kos deg videre med juleverkstedet ditt... mens jeg bør ta meg en tur og (endelig)rydde inn sommerblomstene og hagemøblene... for det er vel ikke bruk for dem mer iår...?

Hulda sa...

Oioi! Har dere fått SNØ?? Heldigvis er den ikke her enda, vi har hatt sol i dag. :) Så flotte hjerter du lager. Likte pyntinga på de godt. Må se til å få linket deg nå!! :)

Orlaug sa...

Flotte hjarte du har sydd (og pynta).
Snø her òg, heilt forferdeleg med tanke på at ikkje alle sauene er kome heim.....men det skal bli mildare, seiest det....

Fjordheim sa...

Ja snøen er jo godt får noe. Den får oss litt lettere i julestemning. Har ikke kommet noe snø her enda. Men ser den på toppene rundt oss. Håper vel egentlig den drøyer ei stund til.
Nydelige hjerter du har laget.
Ha ei flott uke :)

johanne`s rom sa...

De hjertene dine var kjempefine. Ja de bildene setter en i julestemning, men enig i at det er litt tidlig med snø. Vi hadde en kjempeflott formiddag i går, men etterpå kom det regn, heldigvis ikke snø. Ha en hyggelig dag.