tirsdag, september 15, 2009

Tåkelagt….

blåbærtunet 001-tile-tile

Eit “gedigent” skilt… med dårleg sikt…?

Neidå, de skal få eit litt klarare innblikk…

Eg lova kunden som skal ha skiltet  å visa det på bloggen,men hadde nesten gløymt det. Men her er det altså,og sjølv om det ikkje er så mange dagane før det vert henta kan det jo likevel vera kjekt med ein liten “forhåndstitt”..

blåbærtunet 003-tile

Gamlefar på blåbærtur -

blåbærtunet 005-tile

- og vetleguten ser ut for å vera fornøyd :0)

Då gjenstår det å sjå om også kunden vert fornøyd når ho kjem på fredag….

GOD HAUSTKVELD !

17 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Oj så fine ting du maler...herlig troll. Har malt litt sånn selv en gang i tiden, men det er lenge siden. kanskje jeg ta opp hobbyen når jeg får tid.

Ellers så må jeg minne om at det er konkurranse inne hos meg.

Klem Ann<3

Rosa sa...

kunden kan jo våga å verte noko anna enn fornøyd! Du er ein meister med penselen, Nikoline!

God veke vidare :)

Orlaug sa...

Sjølvsagt vert kunden fornøgd........

Turid sa...

Hvis ikke kunden vil ha det, tror jeg vi er mange som stiller oss i kø...
Kjempetøft!

Gry sa...

Så flott skilt, du er en mester!
Klem : )

Stubbetufsa sa...

Flott arbeid, Nikoline!

Jorids BestemorBlogg. sa...

Så levende og fine bilder du lager Nikoline ,blir jo rent glad av å se på disse!
Ønsker deg en god uke jeg!!!

Janne i Fagerlia sa...

Man blir i godt humør av å se på malemotivene dine. De har bestandig en artig vri. Koselig med troll og natur.

Vi har vært velsignet med to soldager her på nordvestlandet også nå, men i dag bøtter det ned igjen. Så lenge varte altså herligheten...... Men jeg rakk en lang sopptur sammen med kollegaer. Fant ikke en eneste spiselig sopp, men vi hadde to koselige kaffepauser underveis, så turen ble trivelig likevel selv om høstmørket kom brått på og stien ble noe utydelig.......

Ønsker deg fortsatt kreative høstdager.

Mitt hvite hus sa...

Hvis kundene dine ikke er fornøyd ...så skjønner ikke jeg.. blir like betatt av dine flotte malerier hver gang... tåkelagt er det uten for mitt vindu i dag... hvor ble solen av da????
Klem Kerstin

Anne sa...

Hei:)Så fint skilt du har malt! Dette hadde passet perfekt utenfor hytten til svigerfar. Han har ett blåbærtun han passer godt på. Han har nå fryseren full av blåbær- antioksidanter!!Kanskje jeg kan låne ideen din og lage ett lignende i julegave til han!

Skiltet var kjempe fint. Tror kunden kommer til å bli strålende fornøyd! Er imponert over at du klarer å male så pen skrift!

Takk for fin kommentar inne hos meg. Jeg har aldri deltatt på julemesse før. Vet ikke om jeg er flink nok til det!? Men hadde jo selfølgelig vært kjekt:)

Ha en fin fin dag videre:)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Ja, er ikke denne kunden fornøyd har du hermed min tillatelse til å sparke bak...;) Ingen fare, det er jo helt nydelig, det går jo ikke ann å være misfornøyd med dette.

johanne`s rom sa...

Kunden MÅ jo bare være fornøyd med dette, kjempeflott og artig.

naturglede/Randi Lind sa...

Aldeles nydelig. Søstra mi bor i Blåbærstien, så dette hadde også passet på hennes tun også. Nydelig arbeide.Kunden din blir nok jublende glad.

Monicas sa...

veldig vakkert....du e en unik maler

Kreoline sa...

Så skjønne de va, koselig motiv. Det kan ikke bli annet enn en storfornøyd kunde.
Klem fra Mona

Bohemian Princess sa...

Wow, har du laget det?? Kjempefint!!

Mitt hvite hus sa...

Hei skjønne deg...
I dag kom det en pakke i posten fra deg... så nydelig det skiltet var... helt fantastisk...og de lysene som var pyntet skal jeg finne et fint sted å ligge....

Og de skjønne ordene på kortet... tusen takkk setter sånn pris på både gaven og ordene...

En stooooor klem fra meg =)