onsdag, april 11, 2012

Ein trappestolpe blir til…

Av og til kan det vera vanskeleg å finna noko i butikken, noko som ein har sett for seg i sitt “indre” men som ikkje finnes for salg… Som f.eks.ein trappestolpe –!

DSCN5196

I trappegangen her på Junibakken var det tidlegare ein vegg fram ved sida av kjellardøra her og trapperekkverket var festa i veggen. Denne veggen vart riven då me dreiv med renoveringa og sidan har rekkverket stått og dingla i lause lufta utan noko “å klamra seg fast til”. I mitt einfald trudde eg at ein trappestolpe var ei smal sak å få fatt i… jammen sa eg smør!! Sååå kjedelege , spinkle og moderne – passa ikkje inn i eit hus frå 1947 i heile tatt!

DSCN5236-horz

Men DÅ, ser du – det er det er kjekt å ha ein brannmann som i tillegg til å sløkka brannar også mestrar det meste og får til det meste – ein riktig handyman! (uff, no veit eg at han blir ille til mote når han ser dette,han likar ikkje at eg skryter “offentleg” av han…) Nikoline tegnar og fortel *les : bestemmer* og brannmannen sagar og spikrar akkurat slik ho vil ha det:0)

DSCN5274-tileDSCN5280-tile

Ein gammal sprukken stokk kom heim frå ein annan brannmann som ikkje hadde bruk for den lenger, listebitar i diverse utgåver vart saga til, og vips – ! Nikoline hadde fått seg ein trappestokk AKKURAT slik ho hadde sett det for seg i sitt “indre”!  Eg er vel heldig!!

DSCN5192DSCN5199

I trappa er det no kome opp gardiner i vindauga, gammal hardangersaum etter mamma, ein stige har fått pyntehåndduken som høyrer til gardinkappa og ein pose eg har malt sauer på.

DSCN5191

Her er trappa sett frå 2.et.

Når trappestolpen har fått eit par strøk til med maling skal det malast Nr.5 på med lys grå og så skal de få eit heilheitsbilde til slutt.

DSCN5197

Ha det fint min venn :0)

13 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

For et fantastisk team, brannmannen din og du :) Kjempefin trappestolpe og ikke å få kjøpt på IKEA akkurat;) Det er finere i trappeoppgangen hos dere enn i finstua her i huset.

Lykkelita sa...

Dyktig brannmann og dyktig arkitekt - sammen er dere et "dreamteam!"

Strikkebesta sa...

Smakfullt og lekkert som alltid! Som mora mi seier: "Det er betre å vere raualaus enn rådalaus", og med din kreativitet, og begge sitt handelag, må resultatet berre bli vakkert:)

KKvinneblogger sa...

Så fantastisk kreativt! Og så fin trappa blir :)
Jeg har også pusset opp trappa og er veldig fornøyd.

Bestemors hus sa...

Så fin trappestolpe du fikk....jeg mangler en jeg også, og håper jeg får den på plass snart....men min mann har 10 tommeltotter så det går litt tregt...flinke begge to dere...:)

Fjordheim sa...

JA dere får det til. Det blir jo så flott alt dere driver med.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Turid sa...

Jammen er dere et godt team!
Flott ble det!

Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Turid;)

Berit T sa...

Virkelig flott!
Når du først har sett noe føre seg og går på leit, blir det en besetttelse, må ha det....
Med en handymann, så fikser han det meste, og det blir unikt i tillegg.

Vform sa...

Bra att ha en brandman som gör sånt som ingen annan har ... ännu!
Jättefin den blev!
Säkert har ni många fina detaljer som ni designat själv, och det är ju trevligt!
Ha en fin helg!
♥-kram!

Ruth sa...

Noen ser bare problemer og noen ser bare løsninger. Du og Brannmannen hører vel til den siste sorten. Det er imponerende rett og slett.

naturglede/Randi Lind sa...

Så riktig den trappestolpen ble. Viktig at sånt passer sammen. Da vi bygde huset her "kranglet" jeg med snekkeren om en stolpe. Han hadde satt inn en bitteliten spinkel greie, men den måtte byttes ut. Ikke det at den andre er så voldsom heller,men den passet til det andre. Du ga meg lyst til å male trappen min. Men jeg er veldig glad i furu i gangen enda. Når alt det andre rundt ble hvitt i opp-pussingen så ble trappen en fin kontrast.
Glad vårhelg ønskes deg.

Brocante sa...

Så fint å ha en snekker i huset da!
Pass godt på han! :-)

Blått til lyst sa...

Nå ble jeg igrunnen både imponert og misunnelig. Imponert over den flotte trappestolpen - så vellykket og velplassert - og misunnelig på tilgangen på så bra snekkerhjelp *S*
Hele gangen var bare SÅ fin!
Jeg, som ikke har en sånn snekkermann, får trøste meg med at vi ikke trenger en trappestolpe.... *S*
God helg fra Liv