torsdag, august 21, 2008

Dagens prosjekt

- decopage på metall,glas og... såpe?...
Utgangspunktet var eit gamalt vaskefat i metall, fått hjå ei venninne som alltid tenkjer på meg med gamle saker.







Som så mange andre bloggarar har eg laga herleg badesalt med herleg lukt av roser.Har fyllt det
på flasker og pynta med glansbilder - og med det samme eg var i gang med decopagen fall eg for
fristelsen til litt dekor på ei såpe også...





Hvis de hugsar bilda frå badet på hytta forstår de at dette passar perfekt der...

eller?...


5 kommentarer:

Orlaug sa...

Nydeleg!
E so søtt, atte...
Har du heftgrunn på fatet, eller "berre" malt det?
Ha ein fin dag vidare...

Jorunn sa...

Så fint det ble! Når man ser det kjedelige fatet og hvordan det er blitt nå, så er det jo rene trollkunsten :0) Det er søtt med rosa og roser også da! Jeg også har noen innslag av rosa. Ja dette kommer til å pynte fint opp på badet :0)

johanne`s rom sa...

Hei, så hyggelig at du fant bloggen min. Du er godt igang ja, så mange flotte bilder du har, her var det masse inspirasjon. Ser ut til at vi har en god del ting til felles ja. Det fatet du har dekorert var bare kjempeflott. Kommer nok til å titte innom deg titt og ofte. Nå må nok jeg få inn litt mer på min blogg også. Ha en hyggelig kveld.

Torunn sa...

Det er det vakreste vaskefatet jeg noensinne har sett!!

God klem fra meg .-)

Tulip sa...

Så fint fatet ble! Romantisk søtt!

Har prøvd decopage en gang men det ble mindre vellykka, så jeg mista lysten til å prøve igjen..

God helg!