torsdag, august 28, 2008

SOMMARSTOVA

som vart til vår-sommar-haust-stova...
eit utruleg nyttig tilbygg som forlengar utesesongen med fleire månadar!,



Her inntek me alle våre måltid frå april til ut i september og kveldane her inne er lune og
koselege. Vert det kjøleg,har me terrassevarmarar under taket.



Det er ikkje lagt inn straum her så me er avhengige av masse lykter og lysestakar utpå kvelden. (er visst snakk om nokre downlights i haust...)




Då eg skulle kjøpa nye puter i møblane i sommar,var det så utplukka at det enda med nokre
billigputer frå FRYD og KID. Neste sommar skal det verta roseputer slik planen var i år.

No er det tid for mat-- i sommarstova--


6 kommentarer:

Hulda sa...

Åh, du er virkelig heldig som har denne sommarstova, så herlig! Vakre bilder derfra også.

Jorunn sa...

Så utrolig koselig det var i sommerstuen! Skjønner godt at dere trives der :0) Fine puter og annet stash du har der også. Var fint med hatten som henger på veggen :0) Hvordan i all verden får du pelargoniene til å bli sååå store?

Anonym sa...

Hei.. Savner brunost.. Sende du brunost og evangerkorv til meg? Hilse hjemme fra meg.. Klem

Janne i Fagerlia sa...

Hei igjen!
Siden vi snakket om Ikea-krakker, så kan jeg også anbefale en krakk som heter Oddvar. Den kostet 49,- sist jeg kjøpte den, og den er også fin å male på. Jeg bor også ganske langt unna Ikea (ca. 3 timers biltur), så jeg pleier å kjøpe inn ganske mye av trehvite ting når jeg først er der. Da har jeg å jobbe med en stund.

En slik sommerstue ønsker jeg meg også. God helg!

Torunn sa...

Herlighet....her kan du vel nesten sitte HELE ÅRET! SÅ flott!
Skjønner godt dere tilbrinegr mye tid her ja. Sånn vil jeg også ha!

Klem

Käranån sa...

Så fint du har det i "sommarstova"!!!
Jag har tittat runt i din blogg o du har mycket fint att visa, för att inte tala om alla vackra saker du har målat!! Du får gärna länka mig om du vill, det blir jag bara glad över!