tirsdag, september 02, 2008

Weather-surprise!

I dag var det meldt ein skikkeleg regnværsdag,
men dette var det eg vakna til...


Ein nydeleg solskinsmorgon som frista til fotosafari i hagen.

INGEN kan sei at ikkje hausthagen også er flott!!




Dagen i går gjekk med til å renska opp i krukker og kar med sommarblomar. Sanka frø og sette
stiklingar, vaska blomepotter og hausta raudbetar. Alt med tanke på regnet som skulle koma i dag.






Dagen i dag skal gå til å pynta opp litt ved inngangsdøra og porten,så då reknar eg med det vert
litt "plantebilder" også i neste innlegg...

_ og då skal de få sjå kva eg skulle med hesjestauren...

Ha ein flott haustdag!!

4 kommentarer:

Orlaug sa...

Ååå, so fint det blømer hjå deg framleis.
Er no frykteleg spent på hesjestauren, då..
Men kjenner eg deg rett, (og det trur eg faktisk eg gjer) so vert det noko flott!

Torunn sa...

Er det mulig?? Meldt regn og så blir det SÅ fint? Det skjer jo ALDRI!! Håper det holdt hele dagen ;-)

Er det nå man setter stiklinger? Hmm....har langt igjen og mye å lære skjønner jeg,hihi....

Gleder meg til å se hesjestauren!

Klem

Mia sa...

Herlige bilder fra høsthagen din. Det blomstrer jo fortsatt så vakkert hos deg, og koselig ble det sikkert med pyntet inngangsparti og port. Her også ble det meldt regn, men så ble det noksp fint vær idag alikeve, med lunch på terrassen og det hele. Jammen skal jeg også plukke litt høst blomster for å pynte både ute og inne... bare det ikke regner imorgen da...

Anonym sa...

Ja, høsten er utrolig vakker - og du og du så masse flotte bilder! Her var det også meldt regn i dag, men det kom ikke før langt på dagen, så vi fikk mange timer med strålende vær. Deilig. Ha en fortsatt fin uke!