mandag, november 17, 2008

ROTEKOPPAR.

Innimellom bestillingsprodukt vert det stadig litt påfyll til foreståande messe. Heldigvis er det litt tid att å gjera det på... første helga i desember skal me etter planen få til eit julehus og eg gler meg barnsleg og frydefullt til å prøva noko nytt!! Når tida nærmar seg,vert det vel ein slags "følgjetong" her på bloggen er eg redd...

4 rotekoppar har fått siste "finishen" i dag.







Ho her i midten skulle vore rista litt i kammen og fortalt eit sannheitsord... for eksempel at hovmod står for fall...
Ser ut til at det er ho her som starta historia om ei fjør som vart til fleirfoldige høner...


Greit når ein har (opp)skrifta på veggen...


- Vel dristig...
Det kan vera greit å ha ein rotekopp på badet også,var vel tanken her. Alltid mykje småtteri som flyt rundt der også.

Ha ein fin-fin mandagskveld!


8 kommentarer:

Orlaug sa...

Superfine rotekoppar....
kjenner sommarfuglane flaksar....med tanke på 6 og 7 desember.
Det knallspennande......

liven sa...

Så morsomme saker du lager da!!
Disse kan nok passe bæde her og der:O)

Ha en fin kveld og en ny uke:O)

Anonym sa...

Du er ufattelig flink - jeg er full av beundring! Takk for titten og ha ei fin uke:) Klemmer'*

Turid sa...

Du maler sånne herlige bilder!
Gleder meg virkelig til "følgjetongen" din!!! :)

Berit T sa...

GU KOR ARTIG!!!!
Sitter med fliret rundt munnen!

Du har så mange gode ideer, selvfølgelig trenger vi rotekopper alle veier, kjempesmart.
De hønene er så forlevende, kan nesten høre de kakle!!
Jeg lurer på ...har du gitt ut bok i maleteknikk??? Visst ikke, burde du gjort det!!!
Ha en kreativ uke videre, tenker du produserer for harde livet.
Spennende!!
Gleder meg til fortsettelsen.

~♥~ Monica S sa...

Rotekoppar.. ja, dei har eg nok av i huset, men desse som du har skulle eg gjerne hatt fleire av!!!
Dei var no berre det nydeligaste eg har sett!!!! Og så lurt då!

Monica

Bestefars Verksted. sa...

Jeg bøyer meg i støvet,atter en gang,du er bare helt fabelaktig med penslene dine.....og jeg studerte det skapet du har på hytta......!! Ser gjerne mer av det....hihiiii,for du er helt rå på detaljer,og de er såååå fine !!
Så koselig at du har kjente her i Bodø,men skulle de flytte herfra,eller misforstod jeg ? Og Saltstraumen er jo vår fiskeplass nr 1,så der er vi mye :) Nattaklem fra våte,og kalde Bodø..

johanne`s rom sa...

"Bøyer meg i støvet" det er bare så fint det du lager. Veldig smart med en slik "rotekopp" da. Ha en hyggelig dag.