mandag, november 10, 2008

Utmerkelsar og talet 4..

Torunn (Hvorfor ikke...) og Magny`s lille krinkelkrok har gitt meg utfordringa "tallet 4". Tja.... den tek eg vel på strak arm tenkte eg første gongen utfordringa kom... den strake armen vart veeeldig forlenga - med dag etter dag - men NO tek eg den på strak arm.. *kremt...*
4 jobbar eg har hatt.
- Stuepike var min aller første tittel.. Sommarjobb.Eg var russ det året og ei venninne av mamma dreiv hotell i Ulvik.Der skulle eg bu på hybel,fri og frank og leva herrens glade dagar..! Enorme forventningar... heilt til det gjekk opp for meg at eg skulle bu privat hjå hotelldirektøren "under oppsikt".Ja,ja..sommaren var kjekk den! Fekk til og med vera med på brislingfiske med ein båt frå Halsnøy før sommaren var over.
Seinare jobba eg nokre år (8) i 0-klasse på barneskule
Nokre år (16) med eigen butikk,og
Nokre år (5) i eige atelier (hå,hå..mykje flottare enn arbeidsrom...)som dekormålar.
4 filmar eg kan sjå om att.
Broene i Madison County
Flaskeposten
En offiser og en gentleman
Notting Hill
4 stadar eg har budd.
Tvilde- Ygre- Gilbaret- Tvilde,
Alle adressert 5700 Voss
4 TV-show eg likar.
Tv-show...? Eg trur ikkje eg ser på noko show... men ser på "bonderomantikk" på TV2 på tirsdagane.
4 stadar eg har feriert.
England
Amerika
Danmark
Tyskland
4 websider eg besøkjer kvar dag.
Mine 4 faste favorittbloggar
(+sjekkar mailen min)
4 stadar eg heller ville vore no.
Trivest veldig godt her eg sit akkurat no, men lengtar alltid tilbake til USA(kvar dag...)
4 andre bloggarar eg utfordrar.
Jorunn, Litt av mitt
Liven
Lykkelita
Torunn, Lyst på livet
___________________________________
Eit dryss med utmerkelsar har eg også fått i seinare tid...

Denne frå Turid med "Tofo sin familieblogg"


- og denne frå Fjordheim.
Desse to har eg levert vidare tidlegare,så det gjer eg enkelt og greit slik i dag : alle som ikkje har fått dei før og er innom her hjå meg;vær så god!


Astrid (Frå eit A4-liv) har foræra meg denne! Likte veldig godt 6aren på terningen sjølvsagt....
Den har eg lyst å gje vidare til
Annes hobbyhjørne
Huldas Verden
Liven
Lykkelita

Så har eg ein heilt spesiell her,fått av Besta! Denne vart eg veldig glad for (ja,det vert eg sjølvsagt for kvar og ein eg får,det er ei stor ære,men LITT ekstra stas når nokon har teke seg bryet å laga ein utmerkelse spesielt til meg...)
Denne har eg lyst å gje til 4 fantastiske damer som betyr noko heilt spesielt for meg her i bloggverden.
Mia (Mias Landliv)
MiaMaria (Vitt hus med vita knutar)
Torunn (Lyst på livet)
Jorunn (Litt av mitt)
De finn dei på lenkelista mi og alle eg har nevnt her har flotte bloggar som er verde eit besøk!!

10 kommentarer:

Hulda sa...

Takk for awarden! :)

Jorunn sa...

Skulle bare stikke innom deg mens middagen koker ferdig jeg.. Og så får jeg se at jeg har fått både utmerkelse og utfordring fra deg! Så hyggelig :0)) Skal se om jeg får laget et innlegg senere i kveld. Siden jeg var på konferanse i helgen fikk jeg ikke besøkt pappa i helgen, så da må jeg gjøre det i kveld ;0) Igjen: TUUUSEN TAKK!!

liven sa...

takk for award:O)

Skal ta denne utmerkelsen....har fått den fra Hanne også(tror det var den)

Ha en fin kveld i Vossabygdo:O)

MiaMaria sa...

Hej Nikoline...

Här blåser det rejält och är så trist...men så glad man blir när man får något så fint och så vackra ord...tack du snälla......

Och grattis till dig och alla dina awarder dem är du så värda!!!!!

Ha´en bra kväll.....här pysslas det lite kort.....

MiaMaria

hvorfor ikke... sa...

Morsom lesing! Jeg syntes du tok den på strak arm, jeg Nikoline!
Broene i Madyson Contry, ja...sukk...den kunne jeg sett omigjen også!
ha en flotters mandagskveld.
smil Torunn

hvorfor ikke... sa...

Syntes ikke det tok lang tid, jeg.
(Har en lampe-utfordring jeg fikk i sommer...hm! den må jeg snart ta.)
Var ikke meningen at du skulle ta smykkene, det er en annen utfordring...jeg bare la det på for å få noen bilder;)Så du har gjort alt etter oppskrifta;)hehe!

Turid sa...

Kjekt å lese om utfordringen "tallet 4", så blir vi litt mer kjent med deg...

Og drysset med awarder..er HELT fortjent! :)

Anne sa...

åhh, Tusen takk for awarden! Min første:) nå ble jeg kjempe glad. Tusen takk:)

Anonym sa...

Det er bare SÅ flott,alt jeg ser du har laget. Du får nok et godt utvalg til messa. Notodden.

Mia sa...

Hei på deg, Nikoline! Nok en gang er jeg sent ute for å tekke for oppmerksomheten fra deg... men jeg er så glad for dine koselig ord og for denne herlige awarden. Det er utrolig hyggelig at du tenker på meg.