søndag, august 23, 2009

På hytta.

Ferie på hytta er også kos, sjølv om den ikkje står i ei grøn eng ved Mjøsas vakre bredde… Me er faktisk nesten heima når me er på hytta, berre 20min.køyring.Likevel er det mykje meir ferie å vera her enn i heimen.

Det er litt av kvart å ta tak i her,så me hadde bestemt oss for å få unna litt av alt som skal gjerast mens me har ferie og så kan me heller ha litt roligare helger her oppe utover hausten.

ferien 2009 195 Eg starta med vasking og skuring av stove og kjøkken. God gammeldags grønnsåpevask gje silkemjuke tømmerveggar og som ein ekstra bonus luktar det reint i vekesvis!

 ferien 2009 114

Levande lys mot tømmeret = hyttekos i augustkvelden.

Så var det fram med maling og kostar for å ta småtteri som som står att,litt her og litt der… som egentleg er fort gjort når ein berre set i gang,men som har blitt utsett og utsett …. “neste helg MÅÅÅ eg ta det og det…” – og så blir det ikkje gjort i løpet av helga likevel.

Glaskarmar og lister gjekk frå grønt til kvitt denne sommaren. Så mykje lysare og kjekkare det vart! Då alt skulle inn att i stova,vart det ommøblering også.og alt som fylgjer med det (flytting av lampettar,TV-antenne osv.) Då stova var ferdig,sto kjøkkenet for tur. Litt av ein jobb,men no er det gjort og eg GLER meg til å komma opp att til 2 heilt ferdige (og reine!!) rom!

ferien 2009 150 ferien 2009 161

VINDUSVASK PÅ HYTTA

- er ikkje gjort i ei håndvending må du tru! Med gamle 3-fags kobla vindu er den jobben rett og slett eit herk! 46 vindusflater talde eg det til berre i 1.et. og det gjekk ein heil dag før jobben var gjort! Eit strøk med maling var det behov for  på kjøkkenvinduet også,og ein ting dreg  andre ting med seg… i alle fall hjå meg…

ferien 2009 136 Med blankpussa,litt buklete og munnblåste ruter og nymala karmar – ja – så MÅTTE det nye gardiner til også! Å henga opp att dei gamle rosete gardinene var ikkje fristande i heile tatt!

Så vart det ny tur på Vangen – og nye gardiner (og prisen vart langt på veg til eit nytt vindu,men…) Kremfarga lin med nydeleg broderi inntil nyskura tømmervegg – Gjet om eg kosar meg på hyttekjøkkenet no?

ferien 2009 138 I morgon skal de få sjå kva eg har gjort med kjøkkenbordet og stolane….

ferien 2009 191

Ha ein super søndag!

ferien 2009 131

11 kommentarer:

Hulda sa...

Utrolig koselig hytte dere har! Likte tømmerveggene så godt. Det var så flott med de hvite gardinene til tømmeret. Kan tenke meg dere koser dere her. Vi har også hytte nært her som vi bor. Veldig praktisk hvis man har glemt noe. :)

Brit Strikkenerd sa...

Kjempe hyggelig å få ta en tur innom hytta di:) Det såg jo ut som rene interiørbladet, veldig fint og stilfylt ordnet. Og heldige dere som har hytte så kort avstand, det må være deilig å ha en slik liten oase:)

Magdalena sa...

utrolig koselige glimt...
og de stolane var flotte med nr skrift...
dånte nesten av blondebildet...

du har det så frodig, så proft, får hikke her eg sitter...

klem fra magny***

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Like energisk i ferien som ellers, skjønner jeg. Men duverden så flott dere får det da.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Mange takk for kjempekoselig kommentar!
Så gøy å få slike tilbakemeldinger, det varmer ekstra:)
Har sittet her og kost meg med flotte bilder fra hytta deres..vakkert!!
Vinduene ble lekkre og lyse med de nye gardinene, de passet utrolig bra:)
Sjønner godt at du koser deg der.
Har klart å holde meg unna malekosten i dag, men det skal bli gøy å starte på neste prosjekt(har omsider fått malinga ut av håret etter forrige gang..snakk om kløne..)
Ha en fin søndagsettermiddag!!

Monicas sa...

herlighet...her kunne jeg gjerne vært innom både tidlig å seint..skikkelig koselig og velstelt må jeg si..ha en vakker søndag videre

Fjordheim sa...

Så koselig det var på hytta.
Ja det tar tid å vaske slike vindu. Har en del av det i huset.
Men det er utrolig godt når det endelig er gjort.
Gardinene var bar flotte. Vel verdt litt penger.
Lykke til med innhøsting og foredling.
Ønsker deg ei god uke :)

liven sa...

Kjempekoselig hos deg på hytten!!!
Flott med hvite vinduskarmer også....det gir en helt utrolig forskjell!!
Nydelige gardiner....kan jeg spørre hvilken butikk???
Er gjerne ikke så lenge til jeg skal forbi der igjen:o)

ha en fin kveld...og ny uke:o)

Nunne sa...

GURI............ så koselig. E skulle gjerne vært med deg dit, altså!! Gode tid..

Tør ikke tenke på hva som kommer i mårra..

Klem fra Nunne...

Janne i Fagerlia sa...

Her var det trivelig - kos deg videre!

Spurven sa...

Eg likte hytta dokkers - tradisjoner, lunt og varme farger, dokk har tatt vare på mye pent!

Skjønner godt dokk kose dokk der!

God søndag til deg!