fredag, november 04, 2011

Ha ei fin-fin helg…den første i november:0)

Det var fleire som håpa på å få sjå ferdig resultat av julesokkane -

 DSCN4255-horz

- så her kjem bilder på dei første som er blitt heilt ferdige.

DSCN4256-horz-vertDSCN4265-horzDSCN4266-horz

Ei avslappande helg står for døra her i huset, bortsett frå litt vasking skal eg berre kosa meg med ting eg likar å gjera. Eg skal også prøva å få lagt att litt kommentarar rundt i blogglandia, så får me sjå korleis det går…. gong på gong skjer det at eg blir logga av når eg skal “publisera” kommentaren – håpar det er tilvenning frå ny fiberkabel som gjer det og at det vil gå seg til etter kvart. Hjå nokon går det heilt greit,hjå andre er det reine “marerittet”- som hjå deg Berit T… har lagt inn kommentar 5 gonger uten hell… men eg har slett ikkje gitt opp så eg kjem innom att utover kvelden:0)

DSCN4262-vert

Me skriv som sagt novemberhelg – og med denne einslege novemberblømande rosa på terrassen i låg novembersol ynskjer eg alle ei riktig god helg! 

DSCN4279-horz-horz

10 kommentarer:

Eva sa...

Eg blir stum av beundring over alt det fine du lager. Storkoser meg.

Blått til lyst sa...

Jeg bøyer meg i snøfonna - julesokkene dine er så flotte!
Nydelig kombinasjon av maling og broderi. Passe fargesterke og passe duse.
Jeg blir også ofte tuppet ut når jeg skal legge igjen kommentar. Det er skikkelig irriterende, og det hender nok at jeg gir opp....
God helg til deg, og måtte du riktig kose deg med det du har lyst til å gjøre - Liv

Anne sa...

Kjempefine julesokker ! Elsker de motivene til Kristin L ! Tenkte å bruke motivene i maleprosjekter ;) Ha en fin helg !

Fjordheim sa...

Det er jo rene kunstverket. Men så er du jo skikkelig kunstner du da.
Kjempeflott.
Ønsker deg ei herlig og avslappende helg :)

Fruen på Skogmo sa...

Nyyydelige julesokker som oser av god gammeldags julestemning! Kjempefine.

Ønsker deg ei strålende helg med mange kreative krumspring ;o)

Janne i Fagerlia sa...

Dette var virkelig noe å ta av seg hatten for! Nydelig arbeide, både med tanke på fargevalg og utførelse.

Vform sa...

GOD HELG till dig själv Nikoline!!
Vad du är duktig på allt, måla kan du och sy kan du!
Underbara julsockorna blev!
Säljer du dem någonstans?
Skönt att göra bara det man tycker om ... allt annat får vänta ;O)
Kram Vivan

♥ Gamleheksa ♥ sa...

At det går ann. Så fine!!! Du er en tryllekunstner med alt du. Håper bare du får tryllet i orden den kommenteringa også, for sånt er irriterende. Blogger kan være humørsyk, men nå i det siste har denn vært ganske snill med meg. Kanskje "proppen" har tatt seg en tur vestover.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Bare sååå nydelige!
Du er superflink!
Og roser i November...fantastisk:)
Riktig god søndagskveld til deg!

Anonym sa...

Hei.Du er så flink KJEMPE NYDELIGE JULESTRØMPER.Har ikke ord virkelig vakker.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.