mandag, juli 13, 2009

Tilbake til det gamle…

I dag har eg hatt ein aldri så liten ryddesjau på bloggen, og jammen santen havna eg tilbake til min gamle header også!

rose og sommarfugl Vart nesten litt nostalgisk då eg såg det gamle bildet… det er frå tida FØR BLOGGVERDEN hadde omfavna meg,og eg hadde dette som header i lang tid etter eg begynna med blogging.Så fekk eg lyst på forandring,og forandringar har det blitt mange av,dei siste månadane har eg hatt nytt bilde som skulle passa til årstida.

Men no var altså tida komen for å gå tilbake til det gamle….

sommar 2017-tile-tile Eg har også ordna litt på sideelementa,og lagt inn litt variabelt av det eg målar.Har i tankane at eg skal byta litt på desse bilda også,men tida får visa kva det blir til.Det er uansett litt vanskeleg å sjå detaljar,då det ikkje går å forstørra bilda som ligg på sidemenyen.

sommar 2018-tile-tile Dagane går stort sett til måling for tida,må nytta tida no når det ikkje er så varmt. I dag er det blitt stor kaffikjele og 2 stikkeholdarar. På kveldstid er det “Gatehuset” som blir prioritert…. rydding-rydding-og atter rydding utanfor huset, og i går tok me for oss snekkarverkstaden. 3 store sekkar fulle med sagflis og spon og like mange sekkar med skrot og søppel… Det er nok å ta tak i der i gården….!!

sommar 2020-tile-tile

Med desse nydelege rosene som står i fullt flor no,ynskjer eg at de alle har ein kjempefin sommar og nyt dagane i lange drag!!!

roser

13 kommentarer:

aase sa...

Vakre bilder og den headingen var jo bare så skjønn!! Ingen grunn til ikke å bruke den du!!

Syersken sa...

Heisan, takk for koselige kommentarer på bloggen min. Jeg lager strykemerkene mine selv,men selger desverre ikke. Det med skrift på er kjøpt på Andenes. Når det gjelder stitchery mappen er det AnnAKa som har laget mønstret. Det fås kjøpt der de selger lappestoffer og mønster, der selges også trådkuttere, min er kjøpt i Bodø på Lappedilla:-)

Mitt hvite hus sa...

Ååå så sommerlig og nostalgisk det ble på siden din...
Herlig med en en forandring av og til...

Håper du nyter deilige sommerdager...
Klem Kerstin

Anonym sa...

Kjemepfint her nå - men det har det no alltid vært:) Nydelige roser du viser oss, delikate og avkre. Nyt sommeren videre du også!

Anonym sa...

VAKRE, skal det være:)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Forandring fryder, også på bloggen. Av og til tar vi inn gamle møbler hjemme, da er det jo greit å finne tilbake til en gammel header også. Den er jo bare skjønn da. Og de rosene: NYDELIG.

PS: tror nok ikke sau-suppe er så vanlig, nei, men det ble nå sagt at det var det vi fikk. En slags buljongaktig suppe med grønnsaker er det jeg husker etter 23 år.

Bonjade sa...

Such lovely collages you made from my favorite flower in my favorite colour so thanks.....
Nice evening

Petunia sa...

Å, for noen vakre bilder!! Så duse og nydelige:)

liven sa...

Heisann Nikoline:o)
Ååh nei....vil hverken ha torden, lyn eller regn!!!
Nydelige roser...hva heter denne skjønnheten da??

ha en fin kveld:o)

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så vakkert!!
Nydelig header:)
Rosene er snart i blomst her også,gleder meg til herlig roseduft...
Ha en fin kveld!!

Mia sa...

Nydelig er den headeren din. Og jeg tror jeg huker den også. Og så de nydelige rosene dine, vakkert, vakkert! Og roser er jo noe av det herligste jeg vet, og er bare selve essensen av sommer. Jeg håper du koser deg med sol og sommer... det jeg jeg ihvertfall, med de resultat at blogging ikke har vært så høyt prioriert. Men alltid koselig å titte innom deg og å få se alt det fantastisk vakre du maler og pusler med.

Gry sa...

Så fint det ble på siden din, vakre sommerlige bilder.
Ha ei flott uke!
Klem Gry : )

Laila -Karin sa...

Vakre bilder hos deg,
Skapdørene var utrolig flott.
Har malt en del for noen år tilbake,
Men så slå leddgikten til så fingrene vil ikke være med på slikt fin arbeid. Savner det veldig.