lørdag, desember 31, 2011

Takk for året som har gått.

Det har vore eit nokså turbulent år med mykje sorg og uro, men også med store gleder.

furte_engel-tile

Det verste har nok vore all sjukdomen i vår næraste familie på begge sider med tilstandar som kreft og hjartestans der ein ikkje visste kva utfallet ville verta, men innimellom all uvissa,vonde dagar og nattevåk har det vore store glimt av glede.

I slutten av juli kom vesle Leah til verden (vårt 4.barnebarn) og me fekk ein SUPER tenåring i heimen, David på 15 år!

DSC00648 (Kopier)-tileDSCN4734-horz

Hus og atter hus har stått på agendaen gjennom heile året,så eg får la dette bildet vera representativt for 2011…..

mai 09 150-tile

No går me inn i 2012 med EITT stort ynskje – at det skal enda bra med alle i familien og at storebror kan erklærast frisk utpå vårparten!

Sorger og gleder i kvardagen er vel Å LEVA – sjølve livet – men eg håpar på at det ikkje vert like mykje av det i året som kjem som det var i året som gjekk. Litt mindre LIV med andre ord.

Då takkar eg for all glede de har gitt meg gjennom bloggen i “gode og vonde dagar”, eg har sett stor pris på kvart enda ord!

DSCN4645-horz

Ynskjer alle eit riktig GODT NYTT ÅR og takkar for det gamle. Måtte kvar og ein få fine,nye dagar!

Nyttårshelsing frå Nikoline

17 kommentarer:

Hulda sa...

Et flott nyttårsinnlegg, og takk til det gamle året. Vi har mye å takke for. Nydelig hus dere har. :) Godt nytt år!

Fjordheim sa...

Ja dere har hatt deres igjennom året som har gått. Av både sorg og gleder. Godt at en kan ta med seg gledene videre og kose seg med det som er postitivt.
Ønsker deg ei herlig nyttårsfeiring
Og et riktig godt nytt år :)

Vform sa...

Hej KÄRA Nikoline!
Vi hoppas att ett nytt år alltid är bättre än det gamla!
Tänker på dig!! Vi får glädjas åt våra barn och barnbarn ;O)
Ha ett GOTT och FRIDFULLT NYTT ÅR!!
STOR KRAM Vivan

Tovepia sa...

Høres ut som du har fått din del av bekymringer i året som gikk.
Så jeg ønsker deg og dine et godt nytt år og alle gode ønsker for året!
Nyttårsklem fra meg;)

Anonym sa...

Du har hatt ditt du også ser jeg,ønsker deg et GODT NYTT ÅR og sender masse positive tanker. :))
Klem fra Mette.

irene sa...

Takk for fine ord på bloggen! Önsker deg allt gott for det nye året!!
Klem Irene

Anonym sa...

Jeg ønsker deg et riktig godt nyttår. Håper du får mest gleder i det nye året. Hilsen fra museumsbua.

Ingun sa...

Godt nyttår til deg også. Vi blogges;-))
Klem fra Ingun

Bluggi buggi blogg sa...

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår :)

Nyttårsklem fra Trude :)

naturglede/Randi Lind sa...

Så koselig du har det! Måtte det nye året bringe deg akkurat det du ønsker. Nå har jeg endelig hatt tid til å se nedover bloggen din med vakre bilder og fine ideer. Likte den kalenderen, noe så flott,lysene med perlestrikk og de med servietter på, pluss alt annet. Utrolig koselig å titte innom deg igjen. Nå er julen over og det nye året har så vidt begynt. Snøen kom i morges, og det var vakkert. Godt nytt år ønskes deg :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Litt av et år som nå har blitt historie.

Jeg ønsker det aller aller beste for året vi nå såvidt har begynt på.

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Det har sannelig vært mye hos dere i året som gikk.
Nå står et helt nytt år foran oss, som går inn i med håp og drømmer.
Måtte det bli et godt år:)
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!

Magdalena sa...

ønsker deg et riktog godt å i 2012! må det blir mange gledesstunder!

klem,magny

ide-puffen sa...

Fint innlegg. Ja livet er ikke enkelt og har aldri noen fasit. Og bra er det i grunnen. Vi får ta dagene som de kommer og nyte de gode og trøste oss igjennom de vonde.

Dere har virkelig fått et fint hus. Nydelig fasade og koselig julestue!

Ønsker deg også et vakkert år med mange fine stunder.
Klem
Randi

Huset i Lunden sa...

Tusen takk for koselig nyttårshilsen på bloggen min! Flotte bilder av fjorårets gleder hos deg! Det har vært så gøy å følge forvandlingen av huset ditt og jeg gleder meg til å se mer av dine flotte prosjekter.
Ønsker deg et riktig godt og fredelig nytt år!

Mona

Fruen på Skogmo sa...

Ønsker av hele mitt ♥ deg og din familie et riktig Godt og Fredelig Nytt År! Gleder meg til å følge dine kreative krumspring i 2012 ;o)

Stor klem

Violetta sa...

Høres ut som dere har hatt litt av et år. Huff ja, enkelte ganger virker det som ting aldri tar slutt, men la oss krysse fingrene for at nok er nok nå!
Jeg blir mer enn gjerne med på konkurransen din (har akkurat fått forespørsel selv ser jeg) Husker ikke helt hvor mange lodd jeg kvalifiserer for, men la oss satse på maks. Skal i hvert fall sørge for at kravene oppfylles i løpet av kvelden...for skilt skal jeg ha! he-he...
Nyttårsklem fa meg