torsdag, februar 05, 2015

Kalde vinterdagar

Med slike kalde dagar som me har no, er det fint å ha eit godt,varmt arbeidsrom. Og når inspirasjonen til måling også har dukka opp – ja,då er det berre å nytta på… ein veit aldri kor lenge det varar!

Så spørs det då om eg kan inspirera deg også :0) Eg har i alle fall fått nokre kjekke kommentarar om at dei finn inspirasjon her inne hjå Nikoline, veldig kjekt å vera til nytte på eit eller anna vis, sant?

Her har eg måla ei veeeeldig lang sag -

SAM_1902-vert

Nokre gradestokkar -

SAM_1906-vert

og velkommenskilt på skifer -

SAM_1918-vert

Elles så ligg prosjekta på rad og rekke bortover arbeidsbordet så for min del kan kalde dagar berre fortsetja framover. Eg fyrer i ovnen, set på “målemusikk”, finn fram palett og penslar og STORKOSAR meg for tida!

Ha slike fine vinterdagar du også :0)

PS: ser det er nokså “blurrete” bilder dette, men,men…

6 kommentarer:

Vform sa...

Fantastiska målningar du har gjort!
Perfekt till olika ändamål!
Så på fb att du lagt in nya bilder ;)
Ha det bra!
KRAM ♥

Anonym sa...

Så mykje fint! Opnar du butikk, vil eg kome og handle! Johanne

Trines hobby sa...

Den saga di var et fantastisk stykke arbeid! Er bare sååå imponert over målinga di:) Kos deg i målarstua og god helg.

Janne i Fagerlia sa...

Fantastisk flott det du maler. Spesielt å male en sag :)

naturglede/Randi Lind sa...

Du er så unik med det du gjør. Utrolig vakre arbeider og ja, du inspirerer!!!Det tok tid innen jeg kom innom deg, men dataen har vært "syk"! Jammen tar det tid å rydde opp i sånt. Ut og inn av Elkjøp, jeg har hatt lånemaskin, brukt mannens data, vært uten og prøvd igjen. Nå er det ut til at det skal gå bra og jeg kan både, skrive og blogge litt igjen. Ønsker deg en strålende søndag. Her feires det morsdag med mine. Kos deg med dine og gratulerer med dagen!Alle har vi jo en mor!

Turid sa...

Du er kjempeflink til å male!

God helg!