mandag, oktober 12, 2015

VEL BLÅST

Ei kjempekoseleg helg er over. Huset er tomt for både to og firbeint besøk og utsalget mitt er nokså tomt det også. For ein pangstart eg fekk på fredag!!!

SAM_2059-vert

Hjarteleg TAKK til alle som kom både fredag og laurdag, kjende og ukjende, familie og vener, nye og gamle naboar. TAKK for mykje ros, mange godord og positive tilbakemeldingar. Ein fantastisk respons som eg ikkje hadde sett for meg i det heile! TAKK til damer som køyrde frå Bergen eins ærend for å handla hjå meg. TAKK for rosebukettar og flotte blomeoppsatsar frå venninner og svigerinne og TAKK til Åse & Rigmor for den koselege,flotte lykta. TAKK for fine ord på blogg og på facebook. Og sist men ikkje minst; TAKK for god hjelp og trivelege dagar saman, de to i Notodden.

Eg er heldig som har så mykje eg kan vera TAKKNEMLEG for!

SAM_2068-vert

Ynskjer alle ein god vekestart :0)

3 kommentarer:

Vform sa...

Åååå, så trevligt att det gick så bra för dig!
Önskar dig många glada 'målartimmar' framöver och en god fortsättning på försäljningen!
Kramar!

naturglede/Randi Lind sa...

Så morsomt at alt gikk fint. Du har så mye vakkert, at jeg blir helt matt!Nyt minnene og forsett med det du gjør, for du lager virkelig gull av gråstein!

Fjordheim sa...

Så flott at det gikk bra. Ikke at jeg hadde trodd noe annet
Men forstår at du var veldig spent på hvordan det skulle gå.
Og da er det flott at det går kanskje enda bedre enn en hadde håpet på.
Ja du får ta deg av din kjære litt nå, men tenker du har en del
prosjekt å drive med også.
Ha en fortsatt god høst :)