lørdag, november 28, 2015

“FREM FRA GLEMSELEN”

Det var så mangt ein putla med i sin ungdom. Å hekla var ein av tinga. Det er mangfoldige år sidan eg hekla gardinkappe med englebord og det er også mangfoldige år sidan den sist var i bruk. Gulna og rukkete låg den gløymd og forlagt inni eit skap, omtrent som ei “attgløyma”.

SAM_2123-vert

Med litt fiksing, vasking og stryking er gardinkappa i år kome til heder og verdigheit att. Og då den kom opp i hallen kan eg nesten ikkje forstå at eg har lete den ligga i så mange år, det vart skikkeleg adventshøgtid synes eg.

SAM_2129-vert

Men ADVENTSTJERNA er slett ikkje noko som er dratt fram frå gløymselen… den er flunkandes NY!

SAM_2124-vert

Kjøpt av ei veldig koseleg dame i Trøndelag. Det er den fiiinaste adventstjerna eg har sett noko gong og så kjekt å pynta med så fint handtverk! Fin både med og utan lys.

SAM_2127-vert

Så her hjå meg vert adventstida starta med nytt møter gamalt i vindauga i år.

SAM_2134-vert

Ynskjer alle ein fin 1.søndag i advent i morgon :0)

7 kommentarer:

naturglede/Randi Lind sa...

Noe så vakkert. Jammen godt de kom til heder og ære igjen de fine heklebordene. Stjerna var også noe for seg selv. Nå er det advent! Kos deg :)

Stubbetufsa sa...

Så fint du har pyntet, Nikoline!

Marie sa...

Ser det er ei stund sidan du la ut dette innlegget, men eg har likevel lyst å legge igjen ein liten kommentar her :)

Dette var verkeleg koseleg og vakkert!

Mvh Marie

Slayria Duke sa...

Are you going out to buy the espresso machine? If yes then just make a visit to reviewssaint.com for reading the reviews of espresso maker.

Unknown sa...

are you find best above ground pool heater cost please click on link


Unknown sa...

Are you looking for water heater for above ground pool so feel free click on the link

Free Backlink indexing Services sa...

Best Services in 2020