tirsdag, mai 20, 2014

Set KRYSS i taket -

  - for her kjem det ENDELEG eit blogginnlegg att. Det er egentleg berre tull å ha denne bloggen “oppe å gå” for den er til dei grader forsømd! Men så plutseleg kan eg få eit illebefinnande og får lyst å dela noko og då er det jo kjekt at den er her…

SAM_1418-horz

Me har hatt ein fantastisk vår med mykje sol og godvær, men for min del har den også vore veldig trist. Eg mista bror min brått og uventa og dei fine vårdagane har gått i sorg. Heldigvis er det slik at sorga avtek med tida, men savnet etter Helge vil vera med meg for all tid. Det er ein del av livet det også.

No går i alle fall dagane med til hagearbeid og me kan nyta utelivet frå morgon til sein kveld. Og det er nettopp eit lite hjørna av hagen eg fekk lyst å visa deg i kveld. Kan ikkje akkurat kalla det ei hagevandring – det er berre kjøkkenhagen eg har nokre bilder frå.

SAM_1458-horzSAM_1461-horz

For ei tid sidan ytra eg ynskje om ein vannpost nærare bær og grønsaker. Og vips – Brannmannen ordna “biffen”. Flott? Det synes i alle fall EG. Ein gamal messingkran var prikken over i`en. På toppen står ei rusta vassbøtte med eføy i og på bakken ei bøtte med reddik. Den gamle baljen heng der kun for pynt.

SAM_1464-horzSAM_1467-horz

I gårkveld tok me turen til Blomsterdalen (ved Bergen) og kjøpte blomsterkasse. Solid og god, funksjonell og flott. Så dagen i dag har gått med til å planta jordbærstikling. 30 stk. Det tok si tid. No håpar eg dei vil trivas i høgden og gje oss masse søte raude jordbær. Og med denne nye “ervervelsen” er kjøkkenhagen min ferdig.

SAM_1468-horz

Så må eg få takka alle som kikkar innom her hjå Nikoline og ei spesiell takk til alle de som legg att koselege kommentarar. Eg må vera verdas dårlegaste bloggar når det kjem til kommentering der eg er innom på besøk, så eg veit så vel at eg slett ikkje fortjener at de skriv så kjekt til meg.

Då ynskjer eg alle ein strålande mai . det som er att av den :0)

8 kommentarer:

naturglede/Randi Lind sa...

Men det var da ubeskrivelig hyggelig å "se" deg. Kjempekoselig! Fint var det i hagen din også.Våren har vel egentlig gått over i forsommer her hos oss. Kondolere så mye. Så trist å miste en av sine nærmeste. Føler med deg og skjønner godt at det ikke er blogg man tenker på i sånne tider. Men blogg skal være sånn som du sier, den ligger der og venter til vi har tid en dag. Om sommeren blir det lite liv hos meg og det er helt greit. Ønsker deg fine dager fremover med minner om din bror i hjertet!Klem fra meg.

Fjordheim sa...

Så koselig at du får bloggånda over deg av og til.
Er alltid like flott å se det du viser.
Den kjøkkenhagen var jo kjempefin.
Stilig med et slikt "jordbærtårn"
Og den vannposten er jo bare kjempeflott. En slik unne jeg tenkt meg.
Men siden det ikke er så langt fra vannkranen til "kjøkkenhagen" min, får jeg nok ikke gehør for det.
Trist når en mister noen som står en nær,
Håper du får mange herlig vår/sommerdager fremover :)

Vform sa...

HEJ igen!
Trevligt när du kom högst upp på min blogglista ...
Så fint du har det i din köksträdgård ... och jordgubbsanläggningen var ju helt underbar!
Vi har också fått sommar nu, mätaren visar över 20 grader, härligt!
Så tråkigt att mista någon som står en nära ... Styrkekram till dig!
God fortsättning, hoppas 'se' dig snart igen :)
Kram Vivan

Grethe sa...

Kondolere. Trist når en mister en av sine.
Så fint du har fått det i kjøkkenhagen din, du og brannmann er jammen flinke til å få det til. Beundrer dere virkelig, så er det så hyggelig å vandre rundt i bloggen din.
Klem fra Grethe

Janne i Fagerlia sa...

Når triste ting skjer kommer alt annet i bakgrunnen. Skjønner godt du ikke har hatt bloggelyst. Kjøkkenhagen din ble mildt sagt vidunderlig. Sikkert kjekt og praktisk med singelgang mellom plantekassene.

Fay Viken sa...

Du har så flott hage, gleder meg til 13 juni, så det er bare 2,5 uker til eg kjem "hjem" igjen. Håper at eg kan få smake litt jordbær i hage når eg kjem.. Tror at det nye er ikke klar, men du har jo de gamle på kasse fra før, kryss i finger at det blir klar til den helg eg kjem. Har jo ikke spist norsk jordbær på langtid... Glad i deg, mamma <3

Turid sa...

Hyggelig med et innlegg fra deg!

Kondolerer med din bror! Vondt å miste noen som står en nær...jeg mistet min mor 8. mars :( Men som det stod et sted: De forlater oss ikke, de bare går i forveien! En god tanke!

Så praktisk, greit og flott med den kranen! Det må bare bli flotte og gode avlinger hos dere...så ryddig og oversiktlig med de kassene. Mye bra som kommer fra Blomsterdalen, halve slekten min bla..hihi;)

Fortsatt god helg!
Klem fra Turid.

online shopping sa...

Livet er ikke lett å komme med / Livet er hardt tilkjempede, bør vi verne om det.