onsdag, juli 23, 2008

Så var det gjordt-

- for denne gong.
Arbeidsrommet har fått ein aldri så liten ansiktsløftning,
litt rydding og litt maling.
Nei... MYKJE rydding og litt maling.

Benkeplata var trekvit,men nokså fargesprakande likevel.
Dette er plassen min når eg malar og det kan gå litt "fort i svingane"
innimellom.Klattar,strek og prikkar i alle fargar havnar på benken
då eg ikkje har gitt meg tid til å legga ned noko underlag.
Må nok verta litt flinkare til det heretter.

Skulle gjerne hatt ut denne her og erstatta den med 2 korgstolar
og bord,men me brukar rommet ti gjesterom også og dei hadde vel
ikkje sove så godt i korgstolar...


Roser og hjerter må ein ha i kvardagen...
Amerika-grisen min er ein hjerteleg gris med glimt i auga.
Han fylgjer med på alt eg føretek meg her.
Kjøpte den i Gatlinburg,Tennessee,2005.

Denne vesle mugga er også ein "souvenir",kjøpt hjå Lipton i York.

Søvnige Tilda-englar ynskjer gjestene god natt.


Eg har ei fabelaktig utsikt frå arbeidsrommet.

KAFFIPAUSE
og no kan eg kosa meg og verkeleg ha
LYST å vera her,ryddig og reint
- enn så lenge...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trur jeg foretrekker sengebenken istedenfor to kurvstoler å ligge i. Rommet har blitt kjempekoselig! Gleder meg til å "campe" der.
Notodden.

Torunn sa...

For en orden!! Man kan jo få prestasjonsangst av mindre.

Mitt prosjekt utover høsten er også å få orden på mitt kontor. Jeg har store planer om å blåse støv av symaskina mi bla :-). Dessuten skal jeg male tv-rommet som ligger vegg i vegg med kontoret......

H aen fin kveld :-)

Torunn sa...

Hehe...det er så herlig! Jeg sitter her og leser høyt for min kjære jeg også :-).
Han pløya forøvrig gjennom bloggen din i går kveld og lot seg imponere han også!

God natt :-)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Lkempekoselig arbeidsrom!
:O) Og for noen skjønne Tilda damer! Syr du selv? Det er mange bloggere som syr Tildafigurer rundt omkring og de er jo så søte!

Orlaug sa...

Hei! Har noko til deg på bloggen min!

Jorunn sa...

Så fint arbeidsrom! Ja her kan du boltre deg :0) For en fantastisk utsikt! Jeg synes det var fint med sengen der jeg da, og tildaene var bare herlige!