fredag, mars 23, 2012

Kva er eg på utkikk etter trur du ?

pagenær-tile

Er det etter dei pelskledde i skog og mark – ? Nei.

DSCN5164-tile

Eller er det etter dei fjørkledde som kvitrar så muntert for tida – ? Nei.

DSCN5169-tile

Kan det vera etter påsken som står for døra – ? Tja…

DSCN5167-tile

Eller kikrar eg desperat etter VÅREN – ? Jaa !

DSCN5171-tile

Men aller mest AKKURAT NO er eg på utkikk etter ein plass eg kan få henga opp denne gamle ( og ubrukelege ) kikkerten rett og slett berre for stas…

DSCN5158-tile

Ei kjedeleg svart kikkertveske er pynta på med maling og decopage i staden for å gå i søppelbøtta.

Ha ei strålande helg folkens !! :0)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott som den ble!!! Håper du finner en verdig plass for denne skatten:)

God helg.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Wops. Kommentaren min over her kom som anonym, men jeg er fortsatt Gamleheksa altså :D

Orlaug sa...

Steikje...kor stilig...god helg!

Vform sa...

HEJ Nikoline, vilket trevligt inlägg du bjuder på idag :O)
Kikarväskan är alldeles underbart målad! Du behöver absolut hitta en BRA plats åt denna, så också till den gamla kikaren! Riktiga skatter ...
Ha en fin helg du med!
Kram Vivan

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
For en flott dekor og morsomme ord! Det er så sant som det er sagt! Og "oversatt" tolker jeg det slik: Det er av motgang man kommer seg videre! Eller: Det man ikker dør av, blir man sterker av! Nå fikk jeg for øvrig lyst på en tur i fjellet! Ja, ja, det går jo mot en ny sommer da!

God helg!

Klem Cathrine :-))

Janne i Fagerlia sa...

Åååå den kikkertveska ble helt rå! Håper du finner en plass hvor den kan henge, for slikt kan ikke gjemmes vekk.

Ruth sa...

en sånn kikkert hadde vi da jeg var liten og den var noe av det mest spennende jeg visste omm. Senere fikk sønnen min den og han brukte den jevnt og trutt han også. Merkelig noik så var det at man kunne få ting som var nære til å bli langt borte bare ved å snu den noe av det mest interessante.

Kikkertvesken din ble lekker. Jeg ble hetl fasinert av den ugla som man på en måte kun skimter gjennom disen.

Når du har folk på besøk - får du dem noengang ut igjen eller blir de bare gående rundt omkring og se på ting?

Torunn sa...

Eg er DJUPT imponert over all din kreativitet!! Og umåteleg vakkert..