onsdag, mars 07, 2012

Vårleg på kjøkkenveggen.

Det er altså slett ikkje slik at eg har noko form for bloggtørkelidelse – det er berre det at eg var FAST BESTEMT på å ikkje skriva nytt innlegg før eg hadde vore rundt om til mine bloggvener og lagt att ei lita helsing… Så er det slik fatt at eg har ikkje gjort det eg skulle og likevel blir det eit nytt innlegg her. Litt meir sjølvdisiplin hadde vore på sin plass når det gjeld Nikoline!!

DSCN5094-tile

Regnet piskar på glasrutene og vinden ruskar med seg alt som er laust i dag – men krokusen er begynt og titta opp av jorda og DÅÅ kjem eg i vårstemning uansett vær og vind. Med nyskura kjøkken frå tak til golv følte eg for litt “ommøblering” på kjøkkenveggen og laga det litt meir lyst og vårleg.

DSCN5099-tile

På denne veggen heng det også ei lita hylle med skuffer i. Allerede FØR me flytta inn hadde Feiarmester Harald bestemt at eine skuffa var HANS! Den samme feiarmesteren bestemte også kva som skulle stå på etiketten – FEIAREN SI…. Og kva har så feiarmesteren i skuffa si då..? Litt lakris og eit par karamellar som han kan kosa seg med FØR han skal på taket, litt flytande som han kan ta ein slurk og to av ETTER han har vore på taket (han brukar sykkel når han skal feia hjå meg altså…) og så har han sjølv bringa hit ei flaske antibac (steriliserande) for som han uttrykte det sjølv : eg likar å vaska meg etterpå,eg.. ( Og ja, feiarar vert jo fort veldig svarte på hendene) Nei, no er det nok tull, får gje meg før eg havnar heilt utpå viddene her…

pageHarald

Og mens eg ventar på sollyset i trappegangen så eg kan ta bilder av fix-ferdig oppussing der, skal de i neste innlegg få stifta bekjentskap med ein gammal gris… usj….

DSCN5103-tile

Til slutt i kveld sender eg ei varm takk til alle som gje meg så mange gode ord,og eg takkar for at så mange fortel at eg er til stor inspirasjon! Eg takkar for flotte mailar og eg LOVAR å koma med svar til alle som har spurt om eg vil mala sikringskapet deira:0) SNART! Takk til alle som kikkar innom til meg og gjer det kjekt å vera bloggar! GOD KVELD TIL ALLE :0)

DSCN5126-tile

7 kommentarer:

Fjordheim sa...

Den som kunne tatt en skikkelig titt i det kjøkkenet ditt. Ja forresten i hele huset. Ser jo så koselig ut over alt. Ei flott hylle med koselig pynt. Egg og høner passer jo bra nå. Er visst ikke lenge til påske sies det. Ønsker deg ei fortsatt ehrlig uke :)

Vform sa...

Ååå, så fint på köksväggen!
Trevligt med påskinspirerat, då vet man att våren är på väg! Vi har massor med snö ännu, men det försvinner väl bara värmen kommer!
Nej Nikoline, man hinner inte med allt man vill ... bloggen blir av när man hinner, och har lust ;O)
Ha en FIN dag!
Kram Vivan

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Nikoline!
Så herlig at feiren har sin egen skuff hos deg, og en liten tår til etter arbeidet er gjort! He, He!

Herlige bilder fra kjøkkenet ditt, og herlig hylle da, men masse hyggelige ting i og under! Jeg la merke til håndklet som hadde oppehng med en knapp- det var smart!

Jeg føler også at det blir altfor liten tid til å besøke andre og legge igen en hilsen, så nå tenkte jeg å ta meg en laaang runde til andre!

Ønsker deg en fin dag!

Klem Cathrine

Janne i Fagerlia sa...

Så hjemmekoselig og vakkert. Liker harmonien som sammensetningen mellom blått og hvitt skaper :)

Ruth sa...

Når du får gjester - får de noen gang satt seg ned? Eller blir de vandrende rundt for å titte på bortgjemte små skatter som ser ut til å befinne seg overalt? Jeg blir helt fasinert jeg. :)

Ha en fantastisk vår.

naturglede/Randi Lind sa...

Det er bare så oppmuntrende herlig å komme inn hit. Jeg koser meg med dine vakre bilder og ideer. Du er en stor inspirasjon,men det har jeg sikkert sagt før. Her kom plutselig vinteren igjen en tur, men jeg ser krokusen tipper opp gjennom det hvite der ute. Ønsker deg glade dager mot helg :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Jeg liker VELDIG GODT at Nikoline er udisiplinert og skriver innlegg i hytt og pine. Fortsett med det :)