torsdag, oktober 09, 2008

Tankevandring på sengekanten.


Eg skulle rydda litt på det gamle jenterommet mitt i dag. Eller "Pikerommet" som far min kalla det.No står det for det meste tomt,vert bruka som gjesterom i ny og ne.Medan eg tørka støv og såg meg litt rundt,tenkte eg at det er på høg tid med ei skikkeleg oppussing av rommet her. Tankane bar meg tilbake i tid, til ei oppussing i 1969.



Eg skulle begynna på realskulen etter endt folkeskule og mamma hadde lova me skulle pussa opp rommet mitt før skulestart. Valget fall på ein BRUN TAPET med gedigent mønster i GULT OG ORANGE på to av veggane,resten vart måla i kraftig SOLSIKKEGULT. Seng,skatoll og bokhyller vart trylla om frå kvitt til ein nokså mettande RAUDORANGE farge.Og taket - jaudå...: eit svært fiskegarn bølga seg lekkert bortover med grøne glaskavlar,kork,kråkebollar og sjøstjerner dandert rundt om i garnet. Så sydde mamma gardiner og sengeteppe, BRUNT med svære ORANGE roser. Gjet om me var fornøyde med resultatet! Det var berre heilt fantastisk syntes me der me sat på sengekanten og beundra arbeidet vårt!

Så set eg meg på sengekanten i dag også, med støvkluten i handa let eg
tankane vandra vidare i fri flyt. Så mange minner Pikerommet har...

Ved skatollet har det vore hjarteklapp i yr forelskelse og salte tårer i
botnlaus kjærleiksorg,notert ned med skjelvande fyllepenn i dagbok med
lås og nøkkel...

Her sleit ein med tyske gloser og geometri og her brann kilovis med
stearinlys og røykelse medan ein drøymde seg langt vekk med Percy Sledge
og "when a man loves a woman"på platespelaren.Utpå natta vart det Radio
Luxenburg under dyna...

Grå skulderveske i eit slags grovt denimstoff med "make love,not war"og
Creedence Clearwater Revival skreve med kunstneriske bokstavar på
klaffen, hekk alltid parat på stolryggen.

"Det Nye" kom på tirsdagen,med sine dramatiske kjærleikshistoriar, kva
LP-plater ein berre MÅTTE ha, korleis ein la perfekt eyeliner og
oppdatering på siste mote innan klesfronten.

Så svinsa og svinga ein seg rundt på golvet medan ein prøvde ut halve
garderoben før ein skulle på kino. Det var alt frå hotpants med midivest til kort-kort miniskjørt og platåstøvlettar,til det som regel enda med slengbukse (og då snakkar me VERKELEG sleng!) og tunika i indisk bomull.Med tørrvask i tupert hår var ein så klar for å "gjera by`n"...

Eg reiser meg opp frå sengekanten,tek eit siste overblikk rundt i Pikerommet og let att døra.Framleis med støvkluten i handa og eit lite smil om munnen.
God torsdag.

8 kommentarer:

Mor Kari sa...

Takk for et nydelig tilbakeblikk.
Som å legge blåpapir på minnene fra min egen ungdomstid. Gode minner!!!

Anonym sa...

Ja,det var tider det.Du,så mye morro vi hadde.Godt vi har så mange flotte minner å tenke tilbake på. Notodden.

Fjordheim sa...

Ja det var litt av et tilbakeblikk
Pusset opp rommet mitt midt på 70 tallet. Med gul-oransje blomstrete tapet med litt rosa i. Brune lister og brune møbler. Det var helt i tiden.
Nå likter jeg nok bedre rommet ditt slik det er nå ja. Lyst og fint.
Ha en riktig god helg :)

Kreoline sa...

Må smile, her kjenner jeg meg godt igjen, dette var også min ungdom. Nå har jeg vært mange ganger og kikket inn på den koselige bloggen din, koser meg hver gang, og i dag måtte jeg legge igjen en kommentar hos deg, ha en kjempefin helg.

Jorunn sa...

Så fine gode minner :0) Det er gøy å tenke tilbake innimellom, kanskje se på litt gamle bilder også. Jeg hadde en brun sofa med oransje og røde blomster, virkelig lekkert... Vi ler nå, men den gangen var det jo virkelig fint! Om tjue år så sitter vi nok og ler av de møblene og gardinene vi har nå ;0)

pepperkverna sa...

Takk for et nostalgisk øyeblikk! Og alle gamle venner du minte meg på.....Hege

Anonym sa...

Det er blitt mer finere nå... Idag er eg forkjöla.. Önsker deg og pappa en riktig god helg.. Masse klemmer fra Anki

Sigrunn sa...

Jøss! her tar du meg tilbake i tid,det skal være sikkert. Det er ikke mer enn et par dager siden jeg kom til å tenke på den tørrvasken i håret. Den het Nuvola tror jeg,og kom først i en "drysse"boks. Senere(midt på 70-tallet)kan jeg huske den var å få i sprayutgave. Når jeg forteller om det i dag,så ler de av meg og tror jeg tuller.
Jeg husker forresten en gang jeg skulle bruke sprayflasken med tørrvask, jeg tok boksen og sprayet MASSE i håret,men det var da ikke slik den skulle lukte. HJELP,panikken sprer seg og jeg stuper med hodet i første og beste porselensvask, tenk jeg hadde tatt boksen med hårfjerningskrem i stedet. Det hører med til historien at jeg fikk beholde håret :) Koselig blogg forresten. Ha ei fin uke.