tirsdag, april 07, 2009

Våryr vårfest under visna lauv.

Det er ingen tvil lenger,våren er her! Og det er på høg tid å ordna i beda.....
Hadde det berre ikkje vore for dette trasige regnet! I morgon er me lova sol her vest,kanskje det vert rydding av lauv og kvist frå dei stakkars spirane då..... Dei kjempar om plassen og må "brøyta" seg fram...

Tidlege staudar,jordbær og sågar valmuene har våga seg opp av jorda.

Nokon kjem der dei IKKJE skal,som snøklokka under kompostbingen, og andre som me slett ikkje vil ha i beda kjem også. Vårpengeurt for eksempel...
Lavendelen har friske fine skudd -

- og det er tydeleg at me har hatt ein mild vinter. Grasløk og mynte kjem att kvar vår,men kruspersille brukar eg å så ny.Då eg ruska litt i det visne lauvet som låg der,titta det fram små persilleduskar tett i tett.

SPOOOKY..... Av ein eller annan grunn har eg alltid tykt at rabarbraen er skummel og ekkel når den spirer.... nesten som vesen frå verdensrommet tykte eg dei var då eg var lita. Men det er ein god nyttevekst og kvar ein stilk vert hausta.

Eg må sei det overraska meg at så mange har vore borti tegnspråk då eg las kommentarane under forrige innlegg.Det var veldig kjekt å høyra! Det ser ut for at dei fleste trur tegnspråk og tegn til tale er to forskjellige ting,men det kan eg avkrefta her og no altså - det er akkurat dei samme tegna.

Det har vore dårleg med tid til å skriva kommentarar for meg,men eg kjem nok innom med ei lita helsing i løpet av påsken. Tusen takk til alle som legg att så koselege ord hjå meg,det gler Nikoline-hjarta storleg!

Ha ein bra kveld alle saman!

9 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Rabarbraen som spirer syns jeg er vakker og sterk! Den viser kraft!
Du har skikkelig mange spirer!
Tegn til tale, vel, vi er vel en del folk som har hatt med barn å gjøre, som arbeid...
Ha det fint!

Ajende sa...

Herlig blogg du har

Mitt hvite hus sa...

Herlig vår bilder hos deg Nikoline... He he he rabarraen er nok en skummel plante på dette stadiet...og det har du virkelig klart å få frem på bildene.. Ja håper solen vil skinne litt hos oss...vi fortjener det eller??
Kos deg Klem O=)

naturglede/Randi Lind sa...

Enda et flott vårinnlegg fra deg. Nydelig. Her fant jeg hvitveisknopper idag:))))

Hulda sa...

Skal si det spirer og gror i bedene dine! Her ligger det fortsatt snø over bedene, men det tiner godt for hver dag som går. :)

Har nettopp oppdatert bloggen, men ser at det ikke er kommet opp på din bloggliste enda.

Fjordheim sa...

Så flott det spirer hos deg. Her er det ikke tegn til noen spirer enda nei. Men har ett blåveis og hestehov i veikanten. Så våren er på vei her også. Bare litt senere enn på vestlandet.
Har drevet litt med tegn til tale jeg også. Men det blir fort glemt når en ikke bruker det lenger.
Syns det var veldig spennende da jeg jobbet med en gutt som skulle lære å uttrykke seg med det.
Ønsker deg en flott hagedag :)

Anonym sa...

Ja, de spirer skikkelig no.. blir litt fasinert over de plantene som brøyter seg veg;o)) du har helt rett om den rabarbara`en.. liker den ikke jeg heller...

Jeg var i startgropa til å klippe ned lavendelen.. blantet 16 stk i fjor og de ble kraftig stor.. men så fikk jeg vite at jeg ikke måtte klippe ned før rundt midten av april.. får bare vente;o))

Ha en trivelig dag.. klem fra mæ..

Monicas sa...

ska ta med hårfønern ut å få smelta snyen bort....ikke, ja, ikke en skit som si at det e tegn te spiring her...sukk....høyt

Line:) sa...

Åh så koselige vårbilder...her tar det ei stund til før ting spretter opp:)
Ha ei fin påske:)